SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

YouTube bez niepomijalnych reklam to wyzwanie, ale i szansa dla reklamodawców (opinie)

- Wycofując z YouTube’a 30-sekundowe reklamy, których nie można pominąć Google wychodzi naprzeciw użytkownikom nawet kosztem irytacji reklamodawców, którzy będą musieli zaakceptować nowe warunki i bardziej kreatywnie korzystać z obecnych i nowych formatów wideo - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci z segmentu reklamy i mediów.

Dołącz do dyskusji: YouTube bez niepomijalnych reklam to wyzwanie, ale i szansa dla reklamodawców (opinie)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
szybkoklikacz
To ja jestem w tych 37 procentach, co nie widuje reklam. A jak przypadkiem wchodzę na nowej przeglądarce, to przycisk pomiń lokalizuję szybciej niż lew gazelę czy orka fokę. I równie szybko atakuję. 0,03 s i mysz jest już nad pomiń. Czekam z wyłączonym umysłem aż upłynie czas i kończę sprawę.
odpowiedź
User
Grzegorz Wandałowicz
To ja jestem w tych 37 procentach, co nie widuje reklam.

Rzeczywiście, powód do dumy...
Jesteś w tych 37 procentach darmozjadów i użyszkodników, którzy chcieliby za darmo korzystać z kontentu stron internetowych, ale żeby twórcy stron internetowych nie mieli z was żadnego zysku. Bo przecież waszym zdaniem takie portale jak Youtube tworzy się charytatywnie, twórcy z własnej kieszeni chcą dokładać do interesu i nie zależy im na rentowności. ;)

Żal...
odpowiedź
User
co za bzdury
To ja jestem w tych 37 procentach, co nie widuje reklam.

Rzeczywiście, powód do dumy...
Jesteś w tych 37 procentach darmozjadów i użyszkodników, którzy chcieliby za darmo korzystać z kontentu stron internetowych, ale żeby twórcy stron internetowych nie mieli z was żadnego zysku. Bo przecież waszym zdaniem takie portale jak Youtube tworzy się charytatywnie, twórcy z własnej kieszeni chcą dokładać do interesu i nie zależy im na rentowności.

Żal...
Czy jak wyjdę z pokoju w czasie reklam w telewizji, by zrobić sobie herbatę, to też jestem darmozjadem? Czy jak wyłączę radio w momencie, gdy pojawiają się reklamy na swędzenie części, których nie mam, to też jestem użyszkodnikiem? Czy jak zobaczę w gazecie reklamę i nigdy tego produktu nie kupię, to też jestem darmozjadem i użyszkodnikiem?
odpowiedź