SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

283 tys. osób oglądało nowy codzienny program „Zakup w ciemno”, cykl podniósł wyniki TTV

Nowy codzienny cykl „Zakup w ciemno” oglądało średnio 282 tys. widzów. Produkcja podniosła średnie długookresowe wyniki TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: 283 tys. osób oglądało nowy codzienny program „Zakup w ciemno”, cykl podniósł wyniki TTV

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
A większość tych handlarzy przyjezdza bmw.
odpowiedź
User
.
Udawana ustawka, kalka zachodnich produkcji tego typu. Dobór uczestników też skrojony pod statystycznego widza TTV.
odpowiedź
User
Ok
Skąd oni wzięli takich buraków i wieśniaków
odpowiedź