SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Konsorcjum z Legend Group zrealizuje kampanię „Prędkość zabija. Włącz myślenie”

Przetarg Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego na przygotowanie i realizację kolejnej odsłony kampanii „Prędkość zabija. Włącz myślenie” wygrało konsorcjum firm Legend Group, MEC, On Board PR i Pentor.

Dołącz do dyskusji: Konsorcjum z Legend Group zrealizuje kampanię „Prędkość zabija. Włącz myślenie”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
clarkson
Jeremy Clarkson miał rację - to nie prędkość zabija, tylko jej nagłe wytracenie
odpowiedź