SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Konsumenci z rynków rozwijających się pewniejsi siebie dzięki internetowi

Konsumenci z rynków rozwijających się są tak bardzo zafascynowani możliwościami internetu, że gdy uzyskują do niego dostęp, szybko wywiera on wyraźny wpływ na ich życie - wynika z globalnego badania Digital Life przygotowanego przez agencję badawczo-doradczą TNS.

Dołącz do dyskusji: Konsumenci z rynków rozwijających się pewniejsi siebie dzięki internetowi

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iX
No tak, jak mają dostęp do sieci to są pewni siebie. A jak wyłączą prąd to się załamią i popełnią samobójstwo.
odpowiedź
User
Frazeo
Po co ten fatalizm - nie ma co ukrywać, że dzięki mobilnemu internetowi- a teraz np dzięki temu LTE - w ogóle mamy mega możliwości! i dlaczego z tego nie korzystac?
odpowiedź