SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamodawcy wskutek koronawirusa zaczynają wstrzymywać kampanie. Szansa dla branży farmaceutycznej

Wpływ koronawirusa na wydatki reklamowe w Polsce był do tej pory niezauważalny. Dopiero w ostatnich dniach zaczęły pojawiać się informacje o wstrzymanych lub anulowanych kampaniach - zdradzają portalowi Wirtualnemedia.pl eksperci z domów mediowych. Twierdzą, że w związku z pojawieniem się wirusa w kraju można spodziewać się wzmożonej aktywności firm farmaceutycznych.

Dołącz do dyskusji: Reklamodawcy wskutek koronawirusa zaczynają wstrzymywać kampanie. Szansa dla branży farmaceutycznej

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Czekam na artykuł "Wpływ koronaciulusa na globalne ocieplenie", albo "Wpływ koronaciulusa na plony truskawek".
odpowiedź
User
mike
Czekam na artykuł "Wpływ koronaciulusa to zbiory truskawek", albo "Wpływ koronaciulusa na zużycie prądu".
odpowiedź
User
Dymisja
Niech prezesi Rozgłośni Radiowych też podadzą się do dymisji!
odpowiedź