SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krajowy Instytut Mediów kończy pilotaż badania założycielskiego

Krajowy Instytut Mediów (KIM) kończy ostatnią fazę pilotażu założycielskiego jednoźródłowego badania konsumpcji mediów. Tylko w grudniu zrealizowano ponad 3,8 tys. wywiadów dotyczących używania różnego typu mediów.

Dołącz do dyskusji: Krajowy Instytut Mediów kończy pilotaż badania założycielskiego

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Logiczne
To jest to badanie, które ma być lepsze od radiotracka (7 tys wywiadów miesięcznie) i Nielsena (3500 urządzeń, prawie 10 tys osób)? Niezwykle rzetelne
odpowiedź
User
Roch
KIM, to skok na kasę, bandy kolesiów. Póki PiS przy władzy wyczesza dużą kasę.
odpowiedź