SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kostki zostały porzucone” w reklamach bulionów Krakus (wideo)

Maspex Wadowice w nowej kampanii telewizyjnej marki Krakus przypomina o wygodnym rozwiązaniu w kuchni, jakim jest stosowanie gotowych bulionów. Działania realizują agencje Brasil i Mindshare.

Dołącz do dyskusji: „Kostki zostały porzucone” w reklamach bulionów Krakus (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tekkta
Bulion wypróbowany w obu wersjach i oba są pyszne :) Jak czasu nie mam a szybko obiad, zupe jakiś sos to te buliony super się sprawdzają. No i skład przemawia :)
odpowiedź
User
piotrek
dla mnie to produkt wybitnie przesolony. Jeśli ktoś lubi słone to polecam. Powiązanie tego bulionu z koncentratem barszczu czerwonego (przesolonego) owej firmy powoduje u mnie odruchy wymiotne.
odpowiedź
User
piotrek
dodam jeszcze że napisałem pytanie do owej firmy: czy potrafią wyprodukować bulion bez dodatku soli i niestety nie otrzymałem odpowiedzi. Spot jest perfekcyjnie zrealizowany. Produkt jest dla mnie nie do przyjęcia.
odpowiedź