SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krzysztof Andrzejczak: Przed nami czas fuzji, przejęć i integracji usług reklamowych

- W najbliższych miesiącach spodziewam się wyraźnej polaryzacji agencji, czyli kłopotów tych słabych i rozwoju tych dobrych, a w efekcie fuzji i przejęć. Od strony produktu czeka nas większa integracja usług reklamowych - mówi nam Krzysztof Andrzejczak, szef agencji interaktywnej Hypermedia Isobar.

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Andrzejczak: Przed nami czas fuzji, przejęć i integracji usług reklamowych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bruce
TL DR
odpowiedź