SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Książęce reklamowane jako „nie jedno do odkrycia” (wideo)

W telewizji, internecie i sklepach rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa piwa Książęce (Kompania Piwowarska). Akcję przygotowały i realizują firmy Havas Worldwide, OTO Film, Platige Image, Starcom i Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Dołącz do dyskusji: Książęce reklamowane jako „nie jedno do odkrycia” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mateusz
Kampania spalona, zawiera rażący błąd. Poprawna forma hasła reklamowego to "Niejedno do odkrycia"... "Nie jedno" w tym kontekście nie funkcjonuje.
odpowiedź