SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kuchenne rewolucje” straciły 580 tys. widzów. 29,5 mln zł z reklam

Siódmy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler w porównaniu z emitowanym rok temu piątym sezonem stracił 580 tys. widzów. Reality-show dało stacji TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 29,5 mln zł.

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” straciły 580 tys. widzów. 29,5 mln zł z reklam

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
baszka36
Początkowo oglądałam ten program,lecz z czasem słownictwo i sposób zachowania prowadzącej bardzo źle oceniłam.Przestałam oglądać.Kultury słowa i zachowania brakuje nam na każdym kroku i dla tego myślę,że telewizja powinna tego uczyć i propagować każde właściwe zachowania nawet w kuchni!!
odpowiedź
User
Wujek Jurek
Gessler stracila pol miliona, Wojewodzki kilkaset tysiecy, Fakty pokonane przez Wiadomosci... To jest na pewno ten fantastyczny najlepszy na swiecie TVN?!
odpowiedź
User
Faktycznie szokujące, że przy 7 sezonie program traci widzów.
TVN na rewolucjach zarobił fortunę, a Pani Magda stała się gwiazdą pierwszej wielkości. Gdy show straci rentowność, na pewno zniknie z anteny. Sadzę jednak, że doczekamy się jubileuszowego 10 sezonu.

Co martwi? Media wykreowały modę na taniec, jazdę na łyżwach, śpiewanie, gotowanie. Co będzie następne? Strach się bać.
odpowiedź