SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Kultowy Polski Majonez od 1962 roku" w kampanii Majonezu Kętrzyńskiego

Ruszyła kampania Majonezu Kętrzyńskiego ("Majonezy" SPP-H) pod hasłem "Kultowy Polski Majonez od 1962 roku". Akcję przygotowały firmy Studio Gravite i Rytczak Unlimited Communication&PR.

Dołącz do dyskusji: "Kultowy Polski Majonez od 1962 roku" w kampanii Majonezu Kętrzyńskiego

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
?
kultowy? nigdy o nim nie słyszałam
odpowiedź
User
greg
dupy nie urywa
odpowiedź
User
gryflet
ten majonez jest zajebisty a kreacja całkiem świeża i odważna na tle wyświechtanych, złachanych plakatów innych majonezów z uśmiechniętą mariolą serwującą dzieciom bagietę z majonezem
odpowiedź