SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kurzajewski w reklamie PKO BP wbrew etyce TVP, więc znika z anteny. Lis broni tekstu z Powerade

Komisja Etyki TVP orzekła, że udział Macieja Kurzajewskiego w reklamie PKO BP jest sprzeczny z zasadami etyki dziennikarskiej obowiązującymi w Telewizji Polskiej. Komisja zajęła się też promowaniem Powerade przez Tomasza Lisa, ale nie wydała jeszcze decyzji.

Dołącz do dyskusji: Kurzajewski w reklamie PKO BP wbrew etyce TVP, więc znika z anteny. Lis broni tekstu z Powerade

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
szperacz
mam też jeszcze nadzieję, że ktoś w końcu sprawdzi wysokość rabatu, jaki kurzajewski mógł otrzymać na swoje prywatne volvo, bo to przecież nie przez przypadek w konkursie smsowym TVP, kurzajewski reklamuje tę właśnie markę.
odpowiedź
User
eso
Ten typ w reklamie czegokolwiek to w ogóle chory pomysł.
odpowiedź
User
olo
Podwójne standardy? Czy krypciocha Lisa jest gorsza od reklamowania Biedronki czy PKO? Nie, poprostu Lis ma takie plecy (sięgające aż kancelarii premiera), że nikt nie odważy się pluszaka skrytykować, nie mówiąc o wyciągnięciu konsekwencji. BRAWO!
odpowiedź