SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

L'Oreal Polska kontra Oceanic: reklama AA Eco z hasłem „Czuła natura nie uczula” wprowadzała w błąd

Komisja Etyki Reklamy orzekła, że billboardy kosmetyków AA Eco (produkowanych przez firmę Oceanic) z hasłem „Czuła natura nie uczula” mogły wprowadzać odbiorców w błąd. Skargę na te reklamy złożyła firma L'Oreal Polska.

Dołącz do dyskusji: L'Oreal Polska kontra Oceanic: reklama AA Eco z hasłem „Czuła natura nie uczula” wprowadzała w błąd

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Domiq
Jestem żywym przykładem tego, że kosmetyki AA moga uczulać. Mnie uczulają, i to bardzo, dlatego nie moge ich używać.
odpowiedź
User
ekspert
to prawda, słabe te kosmetyki
odpowiedź
User
Przegrywając w uczciwej rywalizacji, chwycili się brzytwy:)
Kto potrafi odczytać skład chemiczny kosmetyków lub wpadł na to, by sprawdzić, czym one są i jaką pełnią funkcje w słoiczku, przyjrzy się cenie i praktykom koncernowym ten szybko przytomnieje i uważa na loreminy. Osobiście wolałabym mieć zmarchy jak Wielkie Rowy Afrykańskie, niż się w tym babrać. Jestem warta więcej:)

AA i AA ECO to różne linie kosmetyków.
Za pierwszą także nie przepadam, druga jest REWELACYJNA.
odpowiedź

najnowsze wiadomości