SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"ŁaciaTY i JA" - nowa kampania serków Mlekpolu

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol prowadzi kampanię promującą serki śmietankowe Łaciate. Akcję pod hasłem "ŁaciaTY i JA"  przygotowały agencje Media Republic i Change Serviceplan.

Dołącz do dyskusji: "ŁaciaTY i JA" - nowa kampania serków Mlekpolu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
alicJA
omiJAm je robiąc zakupy
odpowiedź
User
Mira
Kochani nic tak nie poprawia nastroju jak paszteciki drożdżowe z łaciatym z kurkami, a próbowałam już wszystkie smakowite.
odpowiedź