SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lech promowany akcją "Lechendy zakładają wygraną"

Kompania Piwowarska rozpoczęła akcję konsumencką marki Lech Premium. W ramach aktywacji "Lechendy zakładają wygraną", marka powraca z muzyczną platformą, a wraz z nią z kolekcjonerską edycją puszki i ekologicznymi koszulkami z wzorami młodych designerów oraz Jurka Owsiaka. Za akcję odpowiadają agencja Bardzo, Cut The Mustard, Zenith, Tailor Made PR i Kropka Bordo.

Dołącz do dyskusji: Lech promowany akcją "Lechendy zakładają wygraną"

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miłośnik muzyki
Konkurs, w którym można wygrać koszulki po przejściu quizu zupełnie nietrafiony. Szata graficzna puszek sugeruje, że quiz będzie dotyczył muzyki rockowej, a tam trzeba się wykazać znajomością rapu i twórczością Cloe. Brakuje tylko disco polo.Porażka.
odpowiedź