SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lidl promuje świeże warzywa i owoce. W tle głos Krystyny Czubównej

Lidl Polska startuje z kolejną odsłoną kampanii promującej Ryneczek Lidla. Tym razem zwraca uwagę na duży wybór świeżych warzyw i owoców. O tym wszystkim opowiada w  jednym ze spotów telewizyjnych Krystyna Czubówna.

Dołącz do dyskusji: Lidl promuje świeże warzywa i owoce. W tle głos Krystyny Czubównej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
p.Czubowna ma rewelacyjny glos, Ona jest w stanie wszystko sprzedac. Cieply ,bardzo w zasadzie meski glos,brzmi wywazenie i przekonujaco..
odpowiedź
User
Nik
A ile jest tam pestycydów, to już nikt nie powie. Najbardziej chemiczne warzywa i owoce z Hiszpanii. A tego mają najwięcej. Nawet eko, bio.
Lidl - nie, dziękuję.
odpowiedź