SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ludzki wzrok leczy rany w kampanii przeciwko przemocy domowej

Interaktywne billboardy w centrum Londynu wykorzystują system rozpoznawania twarzy, aby zwrócić uwagę przechodniów na problem domowej przemocy wobec kobiet.

Dołącz do dyskusji: Ludzki wzrok leczy rany w kampanii przeciwko przemocy domowej

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Kolejne medialne kłamstwo. Przemoc domowa dotyczy po równi mężczyzn i kobiet, ale media klepią tylko o przemocy wobec kobiet.
odpowiedź
User
konkubent
Powinien powstać jakiś europejski zespół ds. przemocy w konkubinacie.
odpowiedź
User
xxl
Niezła kampania. Pokazuje, że oprócz samej przemocy złem jest też niezauważanie jej, które prowadzi do poczucia bezkarności sprawcy i wrażenia ofiary, że jest sama i nikt jej nie może i nie chce pomóc.
Szacun za kreację.
odpowiedź