SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„M jak miłość” nie daje szans konkurencji, ale straciło 300 tys. widzów

„M jak miłość” w nowym sezonie ogląda średnio 5,69 mln osób, o 310 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Produkcja nadal daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego.

Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” nie daje szans konkurencji, ale straciło 300 tys. widzów

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mateusz
jakim cudem ja się pytam??!!
odpowiedź
User
Zdzichu
To od paru lat jest już tak ciągnięty na siłę gniot, że niedobrze się robi na samą myśl. A Mroczkowie i Cichopek mimo 15 lat grania w nim nadal prezentują poziom amatorów z paradokumentów.
odpowiedź