SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Małgorzata Węgierek: komunikacja marketingowa pod znakiem data driven-marketingu, automatyzacji i różnorodności

Obecnie w komunikacji marketingowej szczególnie wybijają się trzy zasadnicze trendy. Data-driven marketing, który już zmienił wiele aspektów marketingu, między innymi zakup powierzchni reklamowej czy precyzyjne targetowanie, ale przede wszystkim postrzeganie konsumenta. Automatyzacja i nowe technologie, które pchnęły nas mocno w stronę voice search i asystentów głosowych. Różnorodność rozumiana w kontekście szerokiego i równego zaangażowania kobiet, seniorów, osób niepełnosprawnych  lub osób z innych kultur -  chodzi o wyrównanie szans rozwoju w miejscu pracy, a także samego zatrudnienia, na co firmy obecnie kładą coraz większy nacisk - analizuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

Dołącz do dyskusji: Małgorzata Węgierek: komunikacja marketingowa pod znakiem data driven-marketingu, automatyzacji i różnorodności

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jedyny
Autorka zapomniała o jeszcze jednym trendzie, a mianowicie o copy automation, czego ten tekst jest dobrym przykładem.
odpowiedź
User
Autoprasareklamowa
Prasa, prasówka, wywiad? Reklama i do tego nie oznaczona. Łamanie prawa ale co tam hajs za nią wpłynie za 60/90 dni.
odpowiedź
User
Fred
Trochę bełkot!
odpowiedź