SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mariusz Pleban: dobre praktyki przetargów PR to oszczędność czasu, energii i finansów

Projekt edukacji rynku w zakresie zasad przetargowych zdecydowanie ma sens. Lepiej pokazywać konkretną drogę, niż mieć nadzieję, że wszyscy sami ją znajdą. Promowanie dobrych praktyk jest bardzo pomocne dla marketerów i PR-owców, bo pozwala na oszczędność czasu, energii i nakładów finansowych - mówi Wirtualnemedia.pl Mariusz Pleban, szef Multi Communications i Multi Event.

Dołącz do dyskusji: Mariusz Pleban: dobre praktyki przetargów PR to oszczędność czasu, energii i finansów

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bsdette
Wygrywają i tak kolesie i znajomi królika. A ogłaszając przetargi robi się cyrk, żeby od frajerów wyłudzić pomysły komunikacyjne. :-) Nie ściemniaj Pan !
odpowiedź
User
XX
wreszcie jakaś sensowna wypowiedź na ten temat, w przeciwieństwie do poprzednich wypowiedzi zwolenników dziczy na rynku
odpowiedź