Wyniki ostatnich badań Knowledge Storm mogą wprawić w pewnezakłopotanie zarówno marketingowców, jak i ich klientów. Wedługtych pierwszych, wychodzą oni naprzeciw potencjalnym klientom,inicjując kontakt, ci drudzy natomiast uważają odwrotnie.
Dołącz do dyskusji: Marketingowcy nie wychodzą naprzeciw klientom
0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Dołącz do dyskusji: Marketingowcy nie wychodzą naprzeciw klientom