SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Marzenia Ziemniaka” w kampanii nowych smaków Lay’s

Pod hasłem „Spełniaj marzenia Ziemniaka przed końcem świata” startuje kampania reklamująca nowe wersje smakowe chipsów Lay’s (PepsiCo). Akcję przygotowały agencja reklamowa BBDO Warszawa i dom mediowy OMD.

Dołącz do dyskusji: „Marzenia Ziemniaka” w kampanii nowych smaków Lay’s

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Twój nick
Źeberka w miodzie? Fuj! Najlepsze i tak solone (choć też nie z każdej partii).
odpowiedź
User
major
zeberka w chipsach kto to wymysla bhleee szalu niema zielona cebulka mmm
odpowiedź
User
olcia
lol








odpowiedź