SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mastercard umożliwił niesłyszącym „czuć” muzykę na Pol’and’Rock Festival

Firma Mastercard we współpracy z grupą reklamową Dentsu Aegis Network i Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy wykorzystała innowacyjne technologie transmisji dźwięku podczas tegorocznego Pol’and’Rock Festival. Dzięki temu niesłyszący po raz pierwszy mogli doświadczyć koncertu na żywo niemal w taki sam sposób, jak osoby słyszące.

Dołącz do dyskusji: Mastercard umożliwił niesłyszącym „czuć” muzykę na Pol’and’Rock Festival

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl