SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Meetrics rozwija standard weryfikacji reklam wideo w nowej wersji

Firma technologiczna Meetrics testuje nową wersję skryptu VAST (Video Ad Serving Template), służącego do transferu ważnych metadanych o wyświetlanej reklamie z serwera reklamowego do odtwarzacza wideo. W przeprowadzonym na żywo teście wskaźnik efektywności pomiaru znacznie wzrósł dzięki wersji 4.0 narzędzia. W związku z tym firma przewiduje, ze w najbliższym czasie stanie się powszechnie obowiązujący.

Dołącz do dyskusji: Meetrics rozwija standard weryfikacji reklam wideo w nowej wersji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl