SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Meetrics: wzrost widoczności reklamy wideo w Polsce w trzecim kwartale 2019 roku

W trzecim kwartale br. Polska pozostała w środku europejskiej stawki w zakresie reklamy display z widocznością na poziomie 56 proc. Odnotowano także wzrost widoczności reklamy wideo - z 60 proc. w drugim kwartale 2019 r. do 69 proc. w trzecim kwartale - wynika z badania Meetrics.

Dołącz do dyskusji: Meetrics: wzrost widoczności reklamy wideo w Polsce w trzecim kwartale 2019 roku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paff
Ile? Góra 5-8% skutecznej widoczności!
odpowiedź