SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Men’s Health” liderem sprzedaży pomimo największego spadku, „CKM” wyprzedziło „Logo”

W segmencie pism dla mężczyzn w październiku ub.r. na pozycji lidera sprzedaży utrzymał się „Men’s Health”, który zanotował największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskał „Playboy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży pomimo największego spadku, „CKM” wyprzedziło „Logo”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zenek
Przywództwo pełną gębą.
odpowiedź
User
Czytelnik
Logo - takie fajne pismo było kiedyś. A teraz ani sie tego nie da czytac, ani nawet oglądać.
odpowiedź
User
....
Marcin, Marcin ....
odpowiedź