SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Men’s Health” najchętniej kupowanym pismem męskim w I półroczu br., „Logo” z największym spadkiem

W I półroczu 2013 pozycję lidera wśród pism męskich zajął „Men’s Health”. Wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Logo”.

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” najchętniej kupowanym pismem męskim w I półroczu br., „Logo” z największym spadkiem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomasz
I znowu produkt (a raczej "produkcik") Agory najbardziej dołuje.
Ciekawe czy wzorem GW władza wesprze "Logo" reklamami ?
odpowiedź
User
Były dziennikarz
Obciąć już i tak głodowe honoraria dziennikarzom więc ludzie nie beda kupowac nawet do zawijania kiełbasy i od razu spdanie więcej. A naczelny Logo niech idzie do wymiany ze swoją koleżanką Wrońską, która szefuje Kuchni, bo żona Wrońskiego z Gazety więc robotę dostała. Oto prosty przepis na wykończenie kazdego tytułu.
odpowiedź