SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mniej na reklamy kawy. W górę Prima i Mondelez - w dół Nestle, Strauss Cafe i Tchibo

Producenci kawy wydali w ub.r. na reklamy swoich produktów nieco mniej niż rok wcześniej. Wydatki zwiększyli Mondelez Polska i Prima Poland, a ograniczyli je Nestle Polska, Strauss Cafe Poland i Tchibo Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Mniej na reklamy kawy. W górę Prima i Mondelez - w dół Nestle, Strauss Cafe i Tchibo

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
no
Zawsze po kawie nestlowej rozpuszczalnej mialem taki kwaśny niesmak w buzi. Wy tez tak macie?
odpowiedź

najnowsze wiadomości