SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Moc w parze z bezpieczeństwem” w kampanii żelazek Bosch (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży rusza kampania reklamowa żelazek Bosch. Akcję dział marketingu BSH przygotował wspólnie z firmami Just, Mediacom i Insignia.

Dołącz do dyskusji: „Moc w parze z bezpieczeństwem” w kampanii żelazek Bosch (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wiejski mamut
hahaha :)
Mamuśka skrejzoliła się przy desce!
odpowiedź
User
xxx
Tak, piękna reklama, aż srać się chce. Ale cóż, dzisiaj telewizja to przede wszystkim gówno, syf i debilizacja. Reklama, to w ogóle o kant dupy roztłuc. Żałośni lektorzy, teksty i w ogóle wypierd......
odpowiedź