SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Moda testowana na ludziach” hasłem promocyjnym marki Answear

Wystartowała kampania wizerunkowa sklepu internetowego Answear.com. Za jej przygotowanie odpowiadają Isobar Poland Group, Warsaw Creatives oraz Starcom.

Dołącz do dyskusji: „Moda testowana na ludziach” hasłem promocyjnym marki Answear

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Użytkownik
"Eksperymentowanie z modą" ma inne znaczenie i konotacje niż "Testowanie na ludziach", i o ile marka chce być wyrazista i odważna z przekazem, to wg mnie może budzić także spore obawy, szczególnie, że ubrania nie są ekologiczne... "testowane na ludziach" silnie konotuje eksperyment, ale nie z modą.
odpowiedź