SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MPG: 7,78 mld zł na reklamę w Polsce, radio mocniej w górę niż internet

Polski rynek reklamowy osiągnął w ub.r. wartość 7,78 mld zł, czyli o 2,3 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z analizy MPG Media Market Scan. O jedną czwartą więcej wydano na reklamę w radiu, a o 14 proc. więcej - w internecie.

Dołącz do dyskusji: MPG: 7,78 mld zł na reklamę w Polsce, radio mocniej w górę niż internet

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mim
Z tym radiem to bzdura, w tym przypadku różnica miedzy danymi cennikowymi, a prawdziwymi to kosmos. Stacje podwyzszają ceny i dają olbrzymie upusty. Sluchalnosc radia jest nedznie badana, dlatego nie wykazuje prawdziwych danych. Mlodzi ludzie przecież już słuchają kanały internetowe.
Skąd taki dane na temat wydatków w intenecie...? chyba z sufitu.
odpowiedź
User
lolek
Mim, a ja ma 20 lat i slucham Radia Maryja:P
odpowiedź