SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MTV startuje z kanałem MTV Classic na 35-lecie nadawania, w ramówce „Beavis & Butthead” i koncerty „Unplugged”

W poniedziałek mija 35 lat od momentu pojawienia się w telewizji stacji MTV. Z tej okazji w Stanach Zjednoczonych startuje nowy kanał MTV Classic z kultowymi programami stacji. Pierwsza godzina nadawania MTV Classic dostępna będzie na Facebook Live.

Dołącz do dyskusji: MTV startuje z kanałem MTV Classic na 35-lecie nadawania, w ramówce „Beavis & Butthead” i koncerty „Unplugged”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Neo
Pamiętam z jakimi wypiekami na twarzy oglądałem MTV. To było okno na świat o którym w Polsce było można tylko pomarzyć. Łezka w oku się kręci. Wtedy, to był czas gonienia króliczka i były emocje. Dziś wszystko jest na tacy. Ale niestety już bez emocji i wrażeń. To już ne wrati.
odpowiedź
User
music radar
Pamiętam polskie MTV Classic (wystartowało jakoś w 2001 roku, chociaż raz byliśmy w czymś pierwsi!), do dzisiaj niedościgniony wzór telewizji muzycznej. Co się potem porobiło z ofertą MTV w Polsce, szkoda nawet komentować.
odpowiedź
User
nick
Sami zabili stacje muzyczne, więc jeśli ktoś tego nie ogląda to głównie przyczyną są ich działania. Najlepsza była...niemiecka VIVA ZWEI. Różnorodność muzyki rock, hip-hop, electro. Do tego wywiady, koncerty, każdy prowadzący inny, ciekawi goście, trochę wariackich akcji.
Dzisiaj ludzie konsumują, ale nie bardzo wiedzą co - nie znają czasami nawet krótkiej biografii artysty, otoczki, wywiad, jak nagrywano płytę, co miał na myśli artysta ? A po co..jest YouTube, Spotify, Deezer - przesłuchamy 1-2 piosenki singlowe z płyty.
Dojdzie do tego, że czytających co by nie powiedzieć o muzyce jakiejkolwiek, nawet np. TylkoRock (teraz) to będzie ewenement. Może to przesyt ? Mamy tak dużo, więc nie dokonujemy selekcji. Z jednej strony to dobrze, ale z drugiej to jak 100 prawie identycznych jabłek na półce, niby obojętnie które weźmiemy, ale nawet nie obejmujemy już wzrokiem 20, a żeby się komuś chciało sprawdzić 40, 70, 90 ?
Książka ? Tak jeśli promują ją w mediach np. pani, które twierdzi, że wie coś i budowaniu ładnej sylwetki. Bo poza tym nikt nie czyta, nie słucha, ogląda czegoś co wymaga odrobiny wiedzmy, myślenia. Ale to też fajnie, to nie tak, że trzeba zaczynać od Ulisses JJ. Ale jak idziemy w stronę wyłącznie jeszcze szybciej, prościej, krócej to zabrniemy donikąd - i to właśnie twórcy, wydawcy, producenci (trochę dziennikarze, rodzice) będą współodpowiedzialni.
odpowiedź