SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najczęściej skarżymy się operatorom telefonicznym na błędne faktury

Jedynie 16,5 proc. Polaków korzystających z telefonów złożyło kiedykolwiek reklamację do operatorów tych usług – wynika z badania PBS DGA. W prawie co drugim przypadku powodem skargi była błędna faktura.

Dołącz do dyskusji: Najczęściej skarżymy się operatorom telefonicznym na błędne faktury

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DoReMi
uwaga na TP, w zeszłym roku wydzwaniali i namawiali na nową usługę, pomimo odmowy abonenta, na kolejnych rachunkach pojawiała się dodatkowa kwota, właśnie za przedstawianą przez nich usługę, mnie się udało - niechętnie, ale uznali reklamację
odpowiedź