SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy z Cannes Lions oglądane na YouTube przez ponad 9 mln godzin, hitem spot LG India

Z okazji zbliżającego się festiwalu kreatywności Cannes Lions, YouTube przygotował zestawienie najchętniej oglądanych kreacji od ostatniej edycji wydarzenia. Dziesięć najpopularniejszych reklam obejrzano w serwisie 465,4 miliona razy, przez ponad 9 mln godzin. Ranking otwiera indyjski spot LG.

Dołącz do dyskusji: Reklamy z Cannes Lions oglądane na YouTube przez ponad 9 mln godzin, hitem spot LG India

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
Nowy portal erotyczny na którym znajdziesz sąsiadke.
Wejdź załóż konto za free i szukaj!

www.randka24.5X.pl
------------------------
A Może to będzie twój szczęśliwy dzień
odpowiedź