SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polkomtel i Natur Produkt Zdrovit o ponad jedną trzecią więcej na reklamy, w dół Unilever i Lidl (top10)

Wśród największych reklamodawców mediów tradycyjnych jedenastu miesięcy br. tylko dwóch - Lidl Polska i Unilever Polska - marketerów obniżyło swoje budżety w skali roku. Największe wzrosty wydatków osiągnęły natomiast Polkomtel i Natur Produkt Zdrovit.

Dołącz do dyskusji: Polkomtel i Natur Produkt Zdrovit o ponad jedną trzecią więcej na reklamy, w dół Unilever i Lidl (top10)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Artur
Polkomtel tak mocno wchodzi w reklamę, ale też trzeba przyznać, że kampanie z Szymonem Majewskim są bardzo interesujące. Widać, że operator solidnie się poprawił w ostatnich latach z ofertą i to też trzeba komunikować.
odpowiedź