SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jak Napoleon powiedział „bonjour” w reklamach Carrefour (case study)

Przedstawiamy opis pierwszej odsłony kampanii reklamowej hipermarketów Carrefour z udziałem Napoleona (odgrywanego przez Jacka Braciaka). Akcję relacjonują jej autorzy: agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, firmy producenckie Dobro i Platige Image oraz dom mediowy Arena Media.

Dołącz do dyskusji: Jak Napoleon powiedział „bonjour” w reklamach Carrefour (case study)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
student
acha. no i super, pełen sukces.
odpowiedź
User
Marie Curie
A ja w grobie się przewracam, bo w drugiej części zamiast Napoleona będzie Macron :)
odpowiedź