SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Nastoletnie matki” poprawiły wyniki MTV. Stacja chce kolejnej edycji

Serial dokumentalny „Teen Mom Poland - Nastoletnie matki” oglądało w MTV Polska średnio 36 tys. widzów. Produkcja notowała lepszy udział w rynku od średniego osiąganego przez stację. MTV myśli o realizacji drugiego sezonu.

Dołącz do dyskusji: „Nastoletnie matki” poprawiły wyniki MTV. Stacja chce kolejnej edycji

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
36 tys widzów z czego oglądała 1/3 a reszta była w zasięgu TV! Taką oglądalność to mają telezakupu nadawane o 4 nad ranem. No ale jak chłamowata telewizja o oglądalności liczonej od paru lat w ilości 1000-2000 osób dziennie nagle ma 10 tys to mówi o wzroście oglądalności o 1000%. Procenty ładnie wyglądają na wykresie, ale w realu już marnie bo to 10 tys to taka większa wioska raptem jest.
odpowiedź