SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„National Geographic” na czele pism podróżniczych. „Voyage” 41 proc. w dół

W sierpniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych znalazł się „National Geographic Polska”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Voyage”.

Dołącz do dyskusji: „National Geographic” na czele pism podróżniczych. „Voyage” 41 proc. w dół

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
plusk
Dzisiejszy NG pod redakcją Wojciechowskiej jest już tylko cieniem NG sprzed lat. Wojciechowska wprowadziła reglamentację treści, zdjęć, map i infografik pochodzących z wersji amerykańskiej. W zamian czytelnicy otrzymują dyrdymały pisane przez krajowych dziennikarzy, które trącą banałem.
odpowiedź
User
xm
Katastrofalny wynik Voyage. Notabene to bardziej magazyn kulinarny niż magazyn o podróżach. No chyba że dla tych co zwiedzają knajpy.
odpowiedź
User
zxy
E tam, od razu kulinarny. W Voyage nadal są artykuły o podróżach (zresztą dla mnie ciekawsze niż kiedyś, bez bzdetów o basenach hotelowych i rankingów 10 najlepszych plaż), a te kulinaria to są po prostu dodatkowe treści. W zachodnich pismach taki trend już się dawno pojawił, a tu chyba marketing tylko słaby
odpowiedź