SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„National Geographic Polska” na czele sprzedaży. „NG Traveler” zyskał najwięcej

W segmencie miesięczników podróżniczych w październiku ub.r. dwa z trzech tytułów zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „NG Traveler”. Stracił tylko „National Geographic Polska”, który utrzymał pozycję lidera sprzedaży - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: „National Geographic Polska” na czele sprzedaży. „NG Traveler” zyskał najwięcej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mis
Szkoda tylko, że Nocuń rządzi działem reklamy, a to niestety źle wróży dla tego tytułu!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedź