SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nestlé nie będzie kierować reklam do dzieci w wieku poniżej 16 lat

Koncern spożywczy Nestlé zapowiedział, że ogranicza swój marketing kierowany do dzieci poniżej 16 roku życia. Zmiany zaczną obowiązywać od 2023 roku, bo - jak twierdzi marketer - marketing koncernu ma być bardziej odpowiedzialny.

Dołącz do dyskusji: Nestlé nie będzie kierować reklam do dzieci w wieku poniżej 16 lat

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Jak chcecie korpoludki być odpowiedzialni to zróbcie przegląd składników jakich używacie i w jakich ilościach.
Gwoli ścisłości to PŁATKI KUKURYDZIANE SĄ Z ZASADY BEZGLUTENOWE!
odpowiedź