SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

NFZ wydał na reklamy ponad 12 mln zł. Najwięcej w TVP

Narodowy Fundusz Zdrowia przez trzy lata zapłacił ponad 12,4 mln zł za reklamę i marketing - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W tym roku planuje wydać ponad 1,2 mln zł. Największym beneficjentem funduszu była Telewizja Polska, która otrzymała ponad 3,6 mln zł za emisję spotów i promocję w programie "Pytanie na śniadanie".

Dołącz do dyskusji: NFZ wydał na reklamy ponad 12 mln zł. Najwięcej w TVP

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karol
Oszczędzają na pacjentach, to mogą wydać na reklamę.
odpowiedź
User
good
To ciekawe. Bo ja właśnie zapłaciłem za operację ZE SWOICH, bo termin operacji NFZ ponad 4 lata, a tu sobie puścili 12 baniek. Za te 12 baniek w detalu to jest 1000 takich operacji.
odpowiedź
User
fff
Ciekawe co oni reklamują... Oczekiwanie na operację 10 lat?
odpowiedź