SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nielsen wprowadza pomiar oglądalności internetowych kampanii reklamowych, do końca br. w 25 krajach

Nielsen Audience Measurement Polska pracuje nad Digital Ad Ratings. Jest to narzędzie, które umożliwia pomiar widowni internetowych kampanii reklamowych, bez względu na urządzenie, na którym emitowana jest kampania.

Dołącz do dyskusji: Nielsen wprowadza pomiar oglądalności internetowych kampanii reklamowych, do końca br. w 25 krajach

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Radek
Ja wole nowoczesne kampanie reklamowe jak http://www.ism.com.pl
odpowiedź
User
Feliks
Ja wole nowoczesne kampanie reklamowe jak http://www.ism.com.pl
odpowiedź