SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa reklama Always przekonuje, że jest za mało kobiecych emotikonów (wideo)

Procter & Gamble rozpoczął nową odsłonę kampanii marki Always pod hasłem „Like a Girl”. Tym razem jej bohaterki zwracają uwagę, że powszechnie stosowane w internecie emotikony są seksistowskie.

Dołącz do dyskusji: Nowa reklama Always przekonuje, że jest za mało kobiecych emotikonów (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Newsman
A może niech dziewczyny ruszą cztery litery i sobie narysują właściwe emoty?

Czy może ktoś ma robić za nie?
odpowiedź
User
sida
Nie pamiętam bym mając około 7 lat czuła się totalnie "do bani"
Może coś z tym trzeba zrobić!?
odpowiedź
User
---
Problem idealnie pasujący do kategorii "z dupy" :/
odpowiedź