SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Historia prawdziwych oświadczyn w kampanii Renault Clio (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa samochodów Renault pokazująca prawdziwe doświadczenia różnych ludzi. Pierwsza odsłona akcji, przygotowanej przez firmy marketingowe Publicis Poland, OMD i Truskavka, opowiada o historii oświadczyn.

Dołącz do dyskusji: Historia prawdziwych oświadczyn w kampanii Renault Clio (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krys
Ja wole nowoczesne kampanie reklamowe jak http://www.ism.com.pl/index.php/kampanie-reklamowe/
odpowiedź