SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

O 9 proc. wzrosła wartość biznesu Philips TV&Sound w 2020 r., Polacy najchętniej kupowali słuchawki

Spółka TP Vision, właściciel marki Philips TV&Sound, poinformowała, że osiągnęła w 2020 roku rezultaty powyżej średniej dla sektora we wszystkich obszarach. Firma po raz czwarty z rzędu odnotowała bardzo dobre wyniki sprzedaży w Europie. Rosły przychody, udział w rynku i rentowność.

 

Dołącz do dyskusji: O 9 proc. wzrosła wartość biznesu Philips TV&Sound w 2020 r., Polacy najchętniej kupowali słuchawki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl