SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ojciec Mateusz 15” stracił 340 tys. widzów. 10 mln zł z reklam

15. sezon „Ojca Mateusza” oglądało średnio 4,06 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 13. serii, widownia produkcji spadła o 340 tys. oglądających. Jednak serial nadal dał TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku. Wpływy z reklam wyniosły 9,65 mln zł.

Dołącz do dyskusji: „Ojciec Mateusz 15” stracił 340 tys. widzów. 10 mln zł z reklam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ała
Spadki mieszczą się w ogólnym trendzie spadkowym Wielkiej Czwórki. Można było liczyć na nieco więcej, ale wstydu nie ma.
odpowiedź