SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ojciec Mateusz” stracił widzów, ale zarobił więcej z reklam

Ósmy sezon „Ojca Mateusza” śledziło o 140 tys. mniej widzów niż nadawaną rok wcześniej szóstą serię produkcji. TVP1 w paśmie nadawania serialu jednak zdecydowanie wygrywała z konkurencją. Wpływy z reklam wyniosły 16,1 mln zł.

Dołącz do dyskusji: „Ojciec Mateusz” stracił widzów, ale zarobił więcej z reklam

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
adam
mniej widzów, ale i tak bije konkurencję. Dwa razy więcej widzów niż "na wspólnej"
odpowiedź
User
john
To jeden z czterech najlepszych seriali w Polsce. Nawet jakby stracił 50% widzów, dalej byłby liderem.
odpowiedź
User
dzoana
Przynajmniej TVP1 zarobiło więcej na reklamach, ale oglądalność reszty seriali dramat.
odpowiedź