SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Olia Garnier reklamowana jako „domowa koloryzacja nowej ery” (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek farb do włosów Olia marki Garnier (L’Oréal Polska). Akcję, obejmującą telewizję, prasę i outdoor, przygotowały firmy Publicis i ZenithOptimedia Group.

Dołącz do dyskusji: Olia Garnier reklamowana jako „domowa koloryzacja nowej ery” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Basia:)
Zakupiłam farbę i już jestem po koloryzacji. Łatwe farbowanie, włosy jak to po farbowaniu zawsze są ładne, zobaczymy za jakieś 3-4 tygodnie. Kupiłam 8.0 o nazwie blond, rzeczywiście wyszły blond, nawet może ciut za jasne (na opakowaniu jest kolor) teraz wezmę troszkę ciemniejszy. Siwe pokryte w 100%, jak narazie jest ok. W salonie za koloryzację inoą płaciłam 150 zł a olia kosztuje 20 zł a w promocji 15 zł jak widać orgomna róznica. Warto aby ktoś pomógł przy farbowaniu zwłaszcza dłuższych włosów, bo krótkie to bez problemu. Polecam, bo farba bardzo fajna, ale trzeba zwrócić uwagę na wybór koloru.
odpowiedź