SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Opinia sprzedawcy ważniejsza niż reklama

55% Polaków kupując materiały budowlano-wykończeniowe kieruje sięopiniami pracowników sklepu - wynika z raportu przygotowanego napodstawie badań opinii publicznej zrealizowanych przez PBS DGA.Oprócz opinii sprzedawcy, cenimy też opinie wykonawców prac (37%wskazań) i - przede wszystkim - przyjaciół, znajomych (60%). Dlaporównania reklamy czy porady prezentowane w prasie bierzemy poduwagę prawie 5-krotnie rzadziej.

Dołącz do dyskusji: Opinia sprzedawcy ważniejsza niż reklama

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl