SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Pakiet bezpieczeństwa" w Banku Millennium - złóż reklamację. Decyzja UOKiK

Bank Millennium automatycznie dodawał do kart płatniczych płatną usługę „Pakiet bezpieczeństwa”. Konsumenci nie mieli wyboru - UOKiK ustalił, że mogła to być nieuczciwa praktyka rynkowa. Złóż reklamację, a bank zwróci ci opłaty za dodatkową usługę.

Dołącz do dyskusji: "Pakiet bezpieczeństwa" w Banku Millennium - złóż reklamację. Decyzja UOKiK

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
modrynier
To UOKiK powinien zbadać analogicznie np. umowy Plusa. Tam tez trzeba samemu wyłączyć iplę czy czasoumilacz. Bo potem te usługi są płatne.
odpowiedź

najnowsze wiadomości